طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

نوروز 1392

1391/12/29 17:46
1,361 بازدید
اشتراک گذاری

یا صاحب الزمان( عج)

در این فرخنده نوروز خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم . . .

 

 

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

 

 

حلول سال نو و بهار پرطراوت را كه نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت مي باشد رابه تمامي دوستان مجازی خودم تبريك و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از بركت و معنويت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان براي شماعزيزان و خانواده محترمتان مسئلت دارم.



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تسنيم سادات
29 اسفند 91 20:15
باز هم سالى ورق خورد و گذشت ....
سال جديد در راه است با دفترى جديد....
خدايا كمكمان كن دفترمان را ازخوبيها از مهربانى ها از صبر وگذشت پر كنيم
خدايا اين سال را سال ظهور حضرت ولى عصر ( عج) قرار بده
آمين
التماس دعاى فراوان


همچنین عزیزم
مامانی طهورا
30 اسفند 91 12:27
سیب شود رویتان، سرخ و سپید و قشنگ سبز شود جانتان، سبز و بلند و کمند سیر شود کامتان، از کرم کردگار سکه شود کارتان، روزیتان برقرار ماهی عمرت بود، پرحرکت و پر تلاش غم بشود سنجدی، رخت ببندد یواش پر ز حلاوت شود، چون سمنو زندگی غرق سعادت شود، شیوه این بندگی ...
فاطمه مامان زهرا
1 فروردین 92 13:28
سلام عزيزم سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارك باشه انشالا .ممنون كه به ياد من هستين و به ما سر مي زنين . من واقعا شرمنده مهربوني شما دوست عزيزم هستم . ببخش كه نمي تونم زياد به شما سر بزنم دخترك تمام وقت منو پر مي كنه و حالا هم كه در حال دست و پنجه نرم كردن با اين بيماري ناشناخته هستم . ان شااله در سايه حق سالم و شاد باشيد و طهوراي عزيز شادي بخش زندگي پر مهرتان .


مامان حلما
5 فروردین 92 10:27
سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک صد سال به از این سالها
سیما
9 فروردین 92 14:34
سال نومبارک