طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

تولد عشقم

1392/5/10 21:06
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جمعه تولد فاطمه جونمه... لبخند

امسال دومین باریه که این سعادت رو دارم که تولدت رو تبریک بگم ماچ.

عزیزم منت بر سر تقویم گذاشتی و تابستون رو خجالت زده کردی و مرداد روسر افراز و عدد 11 را برای من خوش یمن کردی٬ عزیز دلم تولدت مبارک … عینک

 امروز، روز تولدت رو اول به تو و مامان جونت ( زندایی) تبریک میگم و دوم به فرشته هافرشته تسلیت میگم! چشمکچون امروز سالروز جداییت رو با اشک سر میکننگریهو در آخر به تقدیرمون آفرین میگم تشویقکه ما رو با تو پیوند زد …

کاش الان پیشم بودی و من حسابی میبوسیدمت. قلباما چه میشه کرد که تو کیلومتر ها با ما فاصله داری گلم.ناراحتو گاهی به همین دلیل دلم میگیره.نگران ولی عیبی نداره من از همین راه دور درآغوشت میگیرم و تولدت رو تبریک میگم....هورا

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

 

برای روشن شدن اذهان عمومی نوشت:

 

ایشون، یعنی فاطمه خانم ، دختر برادرعزیزم و خانم مهربونشه.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن)
10 مرداد 92 19:04
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن( ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آینده اقتصادی خود را دگرگون کنید ... با 5000 تومان صاحب یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای شوید ... *هم قیمت با یک کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل *خرید آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دریافت آنی فایل پس از واریز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب برای اطلاعات بیشتر و خرید بر روی لینک سایت کلیک کنید ... http://upshoping.mihanblog.com/
مامان تسنيم سادات
10 مرداد 92 19:58
ببخشيد ..... يكى ما رو روشن كنه اين فاطمه خانم كى باشن كه عشق مامانى طهوراى عزيزم هستن و فردا هم تولدشونه ...؟
با اين حال ......
تولللللللللدش مبااااااااارك



بابا گفتم زندایی که

دختر برادرمه دیگه
مامان تسنيم سادات
10 مرداد 92 19:59
آهان اينو يادم رفت ...
ببينم رمزت درسته؟
برو خصوصى جانم ...


کدومو یادت رفت؟

بله رمزم درسته. نقطه هم داره. اما اصلا صفحه وبلاگت رو نمیتونم انتخاب کنم چه برسه به وارد کردن رمز....
فرشته
11 مرداد 92 2:11
سلام عزیز دل خوبی؟
مبارک باشه تولد برادرزاده ات


سلام جانم.
ممنون.
سیما
12 مرداد 92 0:18
تولدش مبارک
فاطمه طلایی
12 مرداد 92 1:27
سلام عمه مهربونمتو این 2سال عمری که خدا به من دادکسی اینقدر با شکوه تولدم رو تبریک نگفتخیلی خیلی دوست دارماینا حرفای توی قلبم بود که فقط مامانم میشنوه.




خواهش میکنم عمه جان. من فقط حرف دلمو گفتم همین


سمانه
13 مرداد 92 9:18

مبارک باشه فاطمه خانوم.
داره حسودیم میشه ها کاش منم می تونستم عمه بشم
یه عکس از این فاطمه خانوم بذار ببینیم چقدر بزرگ شده



ممنون .
واقعا عمه شدن خیلی شیرینه .
اتفاقا خودم میخواستم همین کار رو بکنم
مامان حلمل
14 مرداد 92 21:37
مبارکه صدوبیست ساله بشه خانم طلا
فرشته
16 مرداد 92 7:09
ماه رمضان داره تموم میشه


دلم میگیره.......................