طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

یک حدیث تکان دهنده

1392/6/6 0:55
883 بازدید
اشتراک گذاری

اميرالمؤمنين عليه‏ السّلام فرمود: زماني بر مردم مي‏آيد که عمل زشت برتري پيدا می کند و خودسازي نموده و جلوه ‏گري می نمايد. پرده از روي محرمات برداشته شود، زنا آشکار مي‏ گردد و مال يتيمان را حلال دانسته و مي‏ خورند، کم‏ فروشي می نمايند و شراب را به جاي آب انگور حلال دانند و رشوه را به عنوان هديه حلال شمرند. خيانت در امانت را جايز مي‏دانند، مردها شبيه به زنها و زنها شبيه به مردها شوند.

به حدود و احکام نماز اعتنا نمي‏ کنند، در آن زمان براي غير خدا (سياحت، تجارت، ريا، سياست و غيره) حج انجام می دهند.

در آن زمان گاهي ماه شب اول آن قدر بزرگ (ديده) شود که به نظر، دو شب آيد و گاهي در شب اول ديده نشود، پس چون ماه ديده نشود روز اول ماه رمضان را روزه نگيرند و روز عيدفطر را روزه بگيرند.

در آن زمان مراقب باشيد، مراقب باشيد، مبادا خداوند ناگهان انتقام گيرد، همانا در پس آن زمان مرگ سريع و عجيبي خواهد بود به گونه‏ اي که مرد، هنگام صبح سالم است و شب به خاک سپرده مي‏شود، شب زنده است و صبح مرده. در آن زمان پيش از آن که به بيماري -منتهی به- مرگ مبتلا شوند واجب است وصيت خود را بکنند و نماز را در اول وقت به جا آورند مبادا تا آخر وقت اجل مهلت ندهد.

هر کدام از شما که آن زمان را درک کند شب نخوابد مگر با طهارت (وضو) و اگر بتواند در تمام احوال با طهارت باشد زيرا نمي‏داند ملک الموت چه وقت به سراغ او مي ‏آيد.

من شما را ترساندم اگر بترسيد و فهماندم اگر بفهميد و پند دادم اگر پند بگيريد، در نهان و آشکار از خدا بترسيد و (سعي کنيد) مسلمان بميرید زیرا که هر کس غير از اسلام، ديني قبول کند از او پذيرفته نخواهد شد و در آخرت از زيانکاران است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تسنیم
7 شهریور 92 8:09
خیلی جالب بود...مرسی
مامان تسنيم سادات
7 شهریور 92 14:35
العجل يا حجة الله .....
مامان نرگس
12 شهریور 92 23:46
سلام خیلی مطلب قشنگی بود الن خیلی از این چیزایی که نوشتین نمود پیدا کرده. ایشالا که خدا تنهامون نذاره به حال خودمون و دچار فتنه های آخرالزمان نشیم.
آپم عزیزم میتونید تشریف بیارید


انشالله
چشم میام....
سمیرا
14 شهریور 92 18:10
سلام حدیث خیلی قشنگی بود,بیزحمت سندش رو میگی؟راستی طهراجون ماشاءالله خیلی خوشگلهخدا حفظش کنه
اگه به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم عزیزم


چشم عزیزم به زودی سندش رو پیدا میکنم...

ممنونم بابت لطفت.

خوب عزیزم من چجوری به وبلاگتون بیام وقتی آدرس نداشتین...
مامان فاطمه زهرا
21 آذر 92 13:06
اللهم عجل الولیک الفرج خدایا همه رو عاقبت بخیر کن... الامان الامان من فتنه اخر زمان ...