طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

12 روز است که ...

1392/7/19 13:51
860 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه است .به وقت محلی پونک ،یک و نیم ساعتی هست که از وقت صلاه ظهر گذشته. صلاتی که لیاقت درک آن را نداشتم.

خیلی دلم گرفته..

خیلی خیلی دلم گرفته...

یک بغضی ساعت هاست گلویم را فشار میدهد... بغضی که حتی تحمل دیدن عزیزانم را برایم دشوار میکند...

چقدر سخت است لبخندهای الکی و بی روح زدن.

خدایا یعنی این منم که دارم از درون متلاشی میشوم؟

خدایا صبر برایم واژه عجیبی مینماید.اگر نبود ذکر یا زینب کبری(س) شاید یارای نوشتن هم نداشتم.

توقع درک شدن از سمت بعضی ها را ندارم خدایا... ولی ای کاش...

ای کاش ادعاهای مسخره هم نبود...

خدایا 12 روز گدشت... و تو میدانی که حسرت من از چیست ... خدایا خوشحالم که تو میدانی...

پروردگارا عزیزترین فرد زندگی ام را که در آغوش توست به خودت میسپارم.. خودم را و دخترم را نیز...

حالم را خوب کن

فقط همین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای طهورا
19 مهر 92 16:57
به نام خالق زیباییها و محبت عزیزم سلام خدا قوت دلاور راستی سالگرد عقدمون مبارک،،، خیلی دلم برای شما تنگ شده برای طهورا هم همینطور اما باید برای خدا تحمل کنیم، تمرینی برای سربازی در سپاه امام زمان روحی فداه. این روزها هم ان شاالله می گذرد به خیر و خوشی به لطف خدا و امام زمان عج صبور باش و برای من هم صبر بخواه از خدا، از زحمات این سالها به خصوص زحمات طهورا داری شما خیلی ممنونم و چیزی جز دعای خیرندارم که تقدیم کنم به امید دیدار دوباره هر چه زودتر به حول و قوه الهی 6 ذی حجه ساعت 1624 به وقت محلی
مامان تسنیم
20 مهر 92 9:02
خدا بهت صبر بیشتری بده با طهورا برید پارک مادر و دختری یه خورده حال کنید
مهتاب
20 مهر 92 12:38
اخه عزیزم دلت برای همسری تنگ شده نه ای شیطون عزیزم چندتا شب دیگه بخوابی و صبح بشه همسری میاد غصه نخور گلم به سوغاتی ها فکر کن اروم میشی
سیما
20 مهر 92 20:21
تو فقط اشک من رادربیارباشه؟

انشاالله سالم وسلامت برگردن

صبر واژه ای که هرکسی نمیتونه درکش کنه مگرتوشرایطش

چقدرقشنگ گفتی ذکره یازینب اره تنهاچیزی که صبرادم رایکم زیادمیکنه همین ذکره همین

دلم برات تنگ شده دوستم

ببخش که اذیت شدی
ما هم خیلی دل تنگیم
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
21 مهر 92 0:27
چى شدى ؟؟ نبينم ناراحتيتو ...
خدايا دل دوستم رو آروم كن و بهش آرامش بده
خصوصى هم دارى


دعا کردن دوست در حق دوست چیز خوبی است خواهر جان...
M:M ܓܨ☆
21 مهر 92 23:15
sسلام...به منم سربزبن...راستی منوهم لینک کن باشه ممنونم


ما سر زدیم لینک هم کردیم
فرشته
26 مهر 92 14:16
سلام همسرتون اومدن؟
خدا انشاالله بهتون سلامتی بده


نه هنوز 10روز دیگه انشاالله
دعا کنید