طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

27 روز است که...

1392/8/3 23:00
822 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم. قربان آن چشم های زیبایت بروم.

وقتی شنیدم آن داستان اذیت شدنت را دلم هری ریخت پایین...

چرا از من مخفی میکنی فدایت شوم؟

قربان آن پیچاندن هایت بروم. آخر چطور میتوانی از من مخفی کنی. منی که قلبم برای تو میتپد. گیرم که نگفتی من که از لحن صدای زیبایت خیلی چیزها را متوجه میشوم  و دیدی که شدم...

 

سوی چشمانم نبینم که نور چشمانت کم شود ها...

آخر من قلبم طاقت ندارد با آن چشم های سرخ درشتت روبرو شود.

زود خوب شو ... زود....

فقط 3 روز وقت داری ها....

totalgifs.com rosas gif gif 66.gifتقدیم به تو...

 

به خدای زیبایی ها میسپارمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
4 آبان 92 5:57
سلام ، چى شده مگه ....؟؟ چه اذيتى ؟ كى اذيت كرده ؟


یه درد و دل کوچیک بود با همه هستی ام...

خدمت میرسیم
سیما
4 آبان 92 15:48
آخی چه عشقولانه
مهتاب
5 آبان 92 0:39



جانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیما
7 آبان 92 15:10
چشمت روشن دیگه همسری امده سرت شلوغ شده ها


بله دیگه
سیما
9 آبان 92 23:53
همسری شماامد همسری مارفت به مدت 10 روزدردوران تجرد سرمیکنم


خنده من از گریه غم انگیز تر است