طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

نظرات (10)

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
11 آبان 92 0:40
امروز مگه برگشتن ...؟؟؟
چشمت رووووووشن ...


نه 3 روزه
مهتاب
11 آبان 92 1:02
خدا رو شکر که تنهایی تو اخر شد
مهتاب
11 آبان 92 1:05
عزیزم چشمت روشن که همسر محترمت به سلامت برگشتن ایشالا خانوادگی مشرف بشین لحظه باز کردن سوغاتی ها جای ما رو خالی کنید اخ که چقد کیف میده


ممنون. قسمت شما...
سوغاتی؟؟؟؟؟ نه بابا خبری نیست. خیالتون راحت
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
12 آبان 92 1:35
چشم شما روشن
سودابه
12 آبان 92 9:45
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین
ان شاالله دفعه بعد باهم برین


انشاالله که خیره
ما رو بی خبر نذارید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 آبان 92 20:19
ای هلال خون دوباره سر زدی ای محرم بار دیگر آمدی..... فرا رسيدن ماه عزاى حسينى تسليت باد
سیما
13 آبان 92 21:14
من ازهمه زودترگفته بودم چشمت روشن


شما کارت درسته
مامان نرگس
13 آبان 92 23:13
محرم آمد و ماه عزا شد مه جانبازي خون خدا شد جوانمردان عالم را بگوييد دوباره شور عاشوار به پا شد فرارسیدن ماه محرم تسلیت باد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
16 آبان 92 17:19
سلام توى اين شبا هر جا هستين التماس دعا ...
مامان امیرحسین
16 آبان 92 21:44
عزیزم وبلاگ جالبی دارید در ضمن دختر خوشگلی هم دارید امیدوارم زیر سایه امام زمان موفق باشه