طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

چکاپ

1392/9/2 7:06
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ما برای چکاپ رفتیم مطب دکتر طلاچیان

الحمدلله همه چی عالی بود.

قد بالای حد نرمال و وزن روی خط.

بحمدلله حساسیت غذایی هم برطرف شده و طهورا اجازه خوردن همه چیز به جز تخم مرغ را دارد.

سرلاک هم ممنوع شد. نمیدانیم با قوطی های باقی مانده چه کنیم؟؟؟؟؟

خلاصه ملالی نیست به لطف سید الشهدا (ع).

 

کلی هیات هم رفته ایم. لباس مشکی امسال طهورا که منقش به نام مبارک حضرت زینب( س) بود را ،عمو احمد( شوهر خاله طهورا جان)  زحمتش را کشیدند. خیلی زیبا و اندازه بود.

تصویرش را هم به زودی آپلود میکنیم انشاالله.

 

 

دلخوری نوشت:

گلی به گوشه جمال مامان تسنیم سادات. باز هم از بین دوستان حالی از ما پرسید...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نرگس
2 آذر 92 13:21
سلام خدا رو شکر که همه چی خوبه و طهورا جون هم خوب هستن ایشالا همیشه خوب و خوش باشید. آبجی پستای جدید دارم. سر بزنید.
مامان طهورا عسلی
پاسخ
سلام. ممنونم عزیزم. چشم حتما....
سیما
2 آذر 92 19:40
خداراشکرکه همه چیز خوب بوده ایشاالله سلامت باشید خودت میدونی سرم شلوغه درسه اصلا وقت نمیکنم بیام نت
مامان طهورا عسلی
پاسخ
بابا درس خون
سمانه
2 آذر 92 22:43
سلام مبارک باشه قالب جدید چه با مصما هم هست حتما از طهورا عکس جدید بذاری ها! راستی خانوم میایی وبلاگ نظر میذاری دیگه سر نمی زنی ببینی تایید شده نشده... جواب بگیری جواب بدی... مسلمون این هم نوعی صله رحمه دیگه البته اگه هنوز جز ارحام شما باشیم
مامان طهورا عسلی
پاسخ
ما برای عرض ادب خدمت میرسیم ولی در باب سر زدن باید بگم اومدم و دیدم تایید شدم ولی فرصت نکردم نظر جدید بگذارم . ببخشید. شما سرورید .
🌙مامانِ چشمه بهشتى
2 آذر 92 23:06
ما مخلصيم خااااانم خدا رو شكر ... راستى خيالتم راحت باشه . درست شد خبرت مى كنم ايشالله ، ايشالله ، ايشالله فردا بريم ببينم چى شده
مامان طهورا عسلی
پاسخ
ایشالله
زهرا
3 آذر 92 17:46
سلام دوست قدیمی، خوبین مامان طهورای گل؟ من تقریبا هر وقت میام نت به اینجا سر می زنما. ما که شمارو فراموش نمی کنیم
مامان طهورا عسلی
پاسخ
سلام علیکم شرمنده میفرمایید
مهتاب
4 آذر 92 11:36
به خدا ثواب داره عکس دخمل گلمونو بذار برامون دیگه از اون موقع که من با شما اشنا شدم عکس خانوم طلا رو ندیدم فدای روی ماه خودتو نی نی نازت
مامان طهورا عسلی
پاسخ
ببخشید عزیز دلم. راست میگی. ببین من تو عکس گذاشتن خیلی تنبلم . چشم به خاطر شما انشاالله سعی خودم رو میکنم
مهتاب
5 آذر 92 0:21
مهتاب
6 آذر 92 0:14
کامنت من چی؟
مامان تسنیم خانوم
6 آذر 92 8:35
عزیزم چی شده بوده؟؟؟ الان بهتره؟؟؟ از بس دیر به دیر مطلب میذاری فکرش را هم نکردم ممکنه مشکلی پیش اومده باشه انشاالله زودی خوب بشه
مامان طهورا عسلی
پاسخ
نه چیزی نشده بود. الحمدلله امن و امانه. همین طوری گفتم
طفل معصوم
13 آذر 92 9:08
ميدونستي سرلاک محصول صهيونيستيه؟ يه سرچ تو نت بکن
مامان طهورا عسلی
پاسخ
بله خواهر. تمام محصولات نسله صهیونیستی هستن. اینو تازه متوجه شدم متاسفانه. هر قاشق از اینها معادل خون یک کودک فلسطینیه . خدا ما رو ببخشه. جهالت بد دردیه . ..