طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

چند تا عکس

1392/10/13 17:14
1,957 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند تا عکس نصقه و نیمه از دخترم.

میدونم عکس ها بی کیفیته. ولی من چون اصلا علاقه ای به عکاسی ندارم. این چند تا رو هم از این ور و اون ور پیدا کردم. ببخشید.

 

این عکس مربوطه به شهریور ماه.

طهورا

439872zev6untzyt

اینم پارک سر کوچه

طهورا

439872zev6untzyt

اینجا زفتیم تیرازه. قبل رفتن بابا به مکه

طهورا

439872zev6untzyt

گل در اومد ازحموم

طهورا

439872zev6untzyt

یه مدت طهورا عاشق پوشیدن جوراب های مامان و دست گرفتن کیف مامان شده بود. آخر تیپه به خدا. مثلا داره میره دردر

طهورا

439872zev6untzyt

این لباس محرم امسالشه که عمو احمدش زحمت کشیده آورده

طهورا

439872zev6untzyt

باز هم گل در اومد از حموم

طهورا

439872zev6untzyt

طهورا عاشق مکیدن استخون ماهیچه است. میزنه تو آب گوشت و میمکه. اییییییییی جاااانم

 

کیک سالگرد عقد مامان و بابا .

طهورا

439872zev6untzyt

سفره پاگشای خاله هانیه که شخصا زحمتش رو کشیدمنیشخند

طهورا

439872zev6untzyt

خواستید بپرسید براتون توضیح بدم چی به چیه

طهورا

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

مامان چشمه بهشتی
13 دی 92 11:15
بابا هنــــــــــــــــرمند ...... چه سفره ای انداختی .... ماه صفر تموم شده دست میزنم برات
مامان طهورا عسلی
پاسخ
دست بزن پا بکوب شادی کن. از هر هنرم هزار تا انگشت میباره
مامان چشمه بهشتی
13 دی 92 11:17
واااااااای ..... ای عســــــــــــــل ..... چه کیفی انداخته روی شونه اش .... خیلی از اون عکسه خوشم اومد جوراباشووووو
مامان طهورا عسلی
پاسخ
بچه خوش تیپم مگه چشه ؟!؟؟
غزل
13 دی 92 11:19
سلام وايييييييييي دخترت خيلي قشنگه. من كه عاشقش شدم.لطفا بر ام ايميل بزار تا با هم بيشتر اشنا بشيم؟؟؟؟؟؟
مامان طهورا عسلی
پاسخ
آدرس وبتون رو درست گذاشتین؟
مامان تسنیم خانوم
13 دی 92 13:24
به به خیلی هنرمندی ها به نظرم یه پست بذار قشنگ همه سفره را توضیح بده ماشاالله طهورا خانوم هم که روز به روز خانوم تر میشه تولدش هم پیشاپیش مبارک باشه
مامان طهورا عسلی
پاسخ
به چشم شما جون بخواه... ممنون. شما اولین نفری بودی که تبریک گفتی...
جایی واسه تنهایی خودم
13 دی 92 19:32
سلام عرض میشه.من خیلی اتفاقی اینجا رو پیدا کردم. عکسای طهوراجون رو دیدم.دخترنازی دارین خدابراتون نگه داره. راستش اسم دخترخاله منم طهوراست.اونم خیلی نازه. بازم بهتون سرمیزنم. بای
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
13 دی 92 20:09
مى گم تولدش شنبه است يا جمعه ؟؟
مامان طهورا عسلی
پاسخ
تولدش که 21 دی هست اما ما جشن نداریم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
15 دی 92 0:04
سلام. به. خانوم هنرمند. گل دختر رو هم عشقه. خدا حفظش کنه.
سیما
15 دی 92 18:38
میشه بفرمایید چی سروکرده بودید؟
مامان طهورا عسلی
پاسخ
خوراک مرغ و تره بار و قیمه نثار و طله بستنی و کاسه یخ و سالاد توپی و ماست تزیین شده
مامان دخترا
15 دی 92 20:22
ما اومدیم جواب دوستی شما رو بدیم. صابخونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان طهورا عسلی
پاسخ
جونم ... بله....؟؟؟؟یعنی الان دوست شدیم ما؟؟؟؟؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
16 دی 92 0:26
به به ..... چه روزى افتاده ... مى دونى اطعام دادن توى اون روز چه ثوابى داره ... حتما يه جشن كوچولو بگير حالا به عنوان تولدم نه ... جشن امامت امام زمان (عج) و البته يه مناسبت ديگه هم داره ما هم جشن داريم شنبه
مامان لیانا
19 دی 92 7:34
ماشالا به این فرشته کوچولوی ناز خدا حفظش کنه..ماشالا خیلی خوش سلیقه هستید
مامانی درسا
21 دی 92 2:25
مشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . . عزیز دل تولدت مبارک
خانوم فاطمه
21 دی 92 20:07
سلام خوبی عیدت مبارک تولدت مبارک بزرگ شدی طهورا این چیه بهبهه برات چی بخرم یه بادکنک بزرگ
مامان طهورا عسلی
پاسخ
ای جووووووونم عمه جان. قربون زبونت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
22 دی 92 18:07
سلام اى نوگل تازه شكفته آمدنت را كه نشانه اى از بركت خداوندى ست مى ستاييم باشد كه زندگى زهرا وار و مرامى على وار داشته باشى تولدت مبارك
مهتاب
24 دی 92 18:42
سلام عزیزم تولدت مبارک گلم ببخشید دیر شد درگیر امتحاناتم بود شرمنده ایشالا 200 ساله بشی عزیزم
♥/..haj mahdi../♥
25 دی 92 23:23
سَلام، حال شما؟ خوبید؟ من راستش دیگه تو وبلاگم فعالیتی ندارم! ولی پیامتون رو خوندم و گفتم شبه شما رو بر طرف کنم! شما میگید هر کسی رو میشه از روی دوستاش شناخت، ولی این رو هم شندید که دین اسلام هیچ محدودیتی رو نداره؟ خواهر خوبم؟ وقتی شما میدونید سر امام حسن رو شمر یا سنان ابن انس بریده، دیگه لازم نیست من به شما بگم که سر امام حسین رو شمر یا سنان ابن انس بریده! وظیفه ما اینه به یکی اینا رو بگیم، که ندونه! پس ما بچه مذهبیا، به جای اینکه برای هم مطلب بذاریم، بهتر نیست برای یکی مطلب بذاریم و یکی رو لینک کنیم که اون آگاه بشه؟
♥/..haj mahdi../♥
25 دی 92 23:25
ممنون از اینکه بهم سر زدید، انشاالله یه وبلاگ دیگه میخوام بزنم، با موضوع متفاوت! حتما! به همه خبر میدم!
مامان محمدحسین
25 دی 92 23:53
سلام.. ببخشید که با تاخیر اعلام میکنم... تولد گل خانمتون مبارک....
♥/..haj mahdi../♥
26 دی 92 12:42
سلام، خوشحال میشم اگه توی حرفام کم و کاستی هست بهم بگید. دوست خوب، دوستی هست که آئینه دوست باشه!
ماجون
1 بهمن 92 14:22
چه دختر خوشکلی همیشه شاد باشیhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif
معصومة
1 بهمن 92 14:23
سلام عزيزم اون ظرف توپكي رنگي چيه؟
معصومة
1 بهمن 92 14:26
اگه ميشه در مورد اون ژله زرد وتزئينش توضيح بديد
مامان طهورا عسلی
پاسخ
ژله آناناس رو با یک لیوان آب جوش و یک لیوان بستنی الحیلی آب شده قاطی کردم و گذاشتم یخچال. بعد که گرفت حالا یه قسمت هاییش رو بریدم و حاش کمپوت انانیت گذاشتم و روش ژله الویه ورا ریختم و گذاشتم بگیره بعد دوباره زله دیگه ای رو با بستنی مث قبل قاطی کردم و به عنوان پایه اش ریختم روش و گذاشتم بگیره . بعد برش گردوندم و تزیین کردم اون توپی ها هم سالاد توپی هستش سیب زمینی آب پز رو با ادویه و سس قاطی میکنی به صورت خمیر بعد کالباس و خیار شور و ذرت رو ریز خورد میکنی از مواد لای سیب زمینی میذاری و گردش میکنی مث کوفته بعد هویج و کلم بنفش و کلم و جعفری رو ساطوری میکنی هر کدوم از این گلوله ها رو داخل یکیش میغلطونی و داخل ظرف میچینی و روش رو با سس تزیین میکنی یه ظرف یخ هم هست که خودم درست کردم غذا هم فیمه نثاره ....با تزیین و اون دیس ها هم خوراک مرغ و سبزیجات هست کنارش هم ماست تزیین شده
آسمونی*مامان حسین جان*
2 بهمن 92 1:46
عزییییزم ماشالله چقدر عوض شده ناااازی روی تاب خوابش برده؟؟؟با اون تیریپ خوچکلش سالگرد عقدتون مبارک و به به چه سفره ای.. خوش بحال خاله هانیه[ چه هنرمندانه
مامان طهورا عسلی
پاسخ
علیکم السلام بچه ها بزرگ میشن دیگه سالگرد که مال یک ماه پیشه.
سمیرا مامان ترنم
12 بهمن 92 9:37
ماشاالله به این دختر ناز...ماشاالله به این مامان با سلیقه..... عکسهای بعد از حمام دختر گلی خیلی ناز شده...به خصوص عکس با کلاهش....با اون مژه های ناز و قشنگش...خدا حفظش کنه...
مامان محمدحسین
21 بهمن 92 20:01
دعایت میکنم هر کجا خسته شدی دستی از غیب به دادت برسه بینهایت زیباست که آن دست خدا باشد و بس...
مامان محمدحسین
28 اسفند 92 23:46
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
مامان روژینا
19 فروردین 93 13:30
چه دخملی عسلی داری مامانیخدا حفظش کنه براتبا دخملی من دوست میشی؟پیش ما بیا
مانلی
25 دی 93 23:53
سلام، خب چرا در مورد طرز تهیۀ غذاها چیزی نگفتین که ما دخترای دم بخت هم یاد بگیریم؟؟ مثلاً سالاد توپی چیه؟؟ خوراک مرغ کدومشه؟؟ تره بار اسم غذاست یا اون چیز دیگست؟؟ اون ژلۀ چند قسمتی چه جوری اون شکلی شده؟؟ کاش از هر کدوم جدا عکس گرفته بودین از نزدیک قیمه نثار غذای قزوینه، مگه نه؟؟ شما قزوینی هستین؟؟ همش فکر میکنم ازدواج کنم، چه جوری از عهدۀ چنین مهمونی هایی میخوام برمیام خدا خودش به خیر کنه
مانلی
3 بهمن 93 14:53
چه قدرم حموم میره ماشالا!!! اسمشم مناسبشه طهارت خانمِ گل
طهورا
27 تیر 95 16:54
سلام اسم منم طهوراس من دانش آموز تیزهوشان واقعا از سایتتون خوشم اومد اونم فقط به خاطر اسم دخترتون قدرشو بدونید این دختر واس خودش یه نخبه ایه
مامان طهورا عسلی
پاسخ
ممنونم عزیزم