طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

یه ویروس ناقلا

1391/5/14 22:45
875 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل باغ زندگیم

 

دختر نازم 2 روزه که حسابی مریض شدی. یه ویروس ناقلا افتاده به جونت و تو رو مریض کرده. همش آبریزش بینی داری و عطسه میکنی و از چشمای خوشگلت اشک میریزه. وای که چقدر مظلوم شدی. با چشمای پف گرده و قرمز و پر اشک نگاهم میکنی و تا ازت دور میشم میزنی زیر گریه....

دوبار بردیمت دکتر. اونا هم هیچی دارو ندادن و گفتن باید دوره اش سپری بشه... فقط یه استامینوفن و سیتریزین دادن.

 

تازه بابایی هم از شما واگیر کرده .

منم که هی به تو میرسم هی به بابا .دیگه دارم خسته میشم. انشالله که دوتاتون زودتر خوب شید تا من هم یه استراحتی بکنم.

 

دوستتون دارم.

 

 

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فاطمه
15 مرداد 91 0:02
انشاالله که هر چه زودتر خوب بشن.
مامان حسناسادات
15 مرداد 91 0:18
بلا دوره ان شالله که زودی خوب میشه
مامان تسنیم سادات
15 مرداد 91 14:54
الهی که زودتر خوب بشن خیلی سخته ... تسنیم من هم یک هفته ست که مریضه همین جوری مثل طهورا جون آبریزش شدید داره صداشم گرفته..
مامان تسنیم
15 مرداد 91 16:23
ان شاالله هر جفتشون ز.دی خوب بشن اول طهورا بعد هم باباش
سیما
18 مرداد 91 15:58
سلام زودی خوب شی ایشالا
خالدی
24 مرداد 91 6:46
سلام مامانی خیلی از آشنایی باهاتون خوشبختم فکر میکنم شما حافظ قرآن باشید درسته؟یه بوس هم برای طهورا جون


سلام ممنون . من حافظ کل نیستم. اما دوست دارم که حافظذ کل شم.