طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

خبر خبر عکس های ناز طهورا از راه رسید

1391/8/15 6:57
3,994 بازدید
اشتراک گذاری

عکس طهورا

 

عکس طهورا

 

عکس طهورا

 

عکس طهورا

 

عکس طهورا

پ ن 1: طهورا عسلی بافت سمت چپ کلاهشو خودش کنده . چون دوست نداره کلاه سر کنه.

پ ن 2:از همه دوستان مخصوصا خاله سیمای عزیز ممنونم که منو مورد لطف خودشون قرار میدن و وبلاگ طهورا مرتب سر میزنن.

پ ن 3: بی صبرانه منتظرم نی نی خاله سیما به دنیا بیاد .به سلامتی انشالله.

پ ن 4: صابره جان اینم چند تا از اون عکس هایی که قول داده بودم. انشالله بقیشو بعدا میذارم

یا علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان حسناسادات
15 آبان 91 9:43
عزیز دله این دخمل خوردنی
مامانی اسپند یادت نره


چشم حتما
سیما
15 آبان 91 10:44
طهوراصلوات میفرستی ماروهم دعاکن خاله خسته میشی بده مامانت جاروکنه افرین که به مامانت کمک میکنی خواهش میکنم مامی طهورامادوستان داریم
مامان تسنیم
15 آبان 91 12:14
وااااااای مثل پرنسس ها شده قربون دستهای کوچولوت همیشه در را حسین (ع) باشی
بابای ارشیا
16 آبان 91 7:25
طهورا باجی ...............! عمو جون از دیشب که عکستو نشون ارشیا خان دادم تا حالا بزور نگهش داشتم نمیگی بنده های خدا دل دارن آخه خداوند براتون این نازگل بهشتی رو مایه سلامتی و دلخوشی قرار بدهد انشالله
سودابه
18 آبان 91 0:31
وای تو رو خدا تو چشم ننداز بچه رو
لا حول ولا قوه الا بالله

لینکت کردم مامان خانمی دوست داشتی من و نوه گلم رو بلینک


با کمال میل
سودابه
18 آبان 91 13:36
سلام من متولد دی ماه 1343 هستم .خانمی هزار ماشالله نی نیت بسیار زیباست.خدا بهت ببخشد.راستی بده در راه خدا رمز
مامان فاطمه
14 بهمن 91 22:33
خدا حفظش کنه وبشه کنیز حضرت زهرا(سلام الله علیها)ماشاءالله ماهه


انشاالله. نظر لطفتونه..... ببخشید شما مامان کدوم فاطمه هستید. آدرس وبلا گ؟؟
مامان فاطمه
15 بهمن 91 22:03
فاطمه،گل بابا


ممنونم