طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

دلتنگی های زنانه

1391/9/29 23:28
876 بازدید
اشتراک گذاری

برای مردان شهرم متاسفم که کنترل نگاه برایشان بسی دشوار است و اسمش را میگذارند روابط صحیح اجتماعی ( واصلا گاهی نمیفهمم از پشت آن همه پوشش دنبال چه میگردند) .

برای زنان شهرم متاسفم که تمام هستی و نیستی و عفت و لطافت خود را به یک لحظه نگاه هرزه این مردان میفروشند و تازه نامش را میگذارند پاکیزگی و شیک پوشی.

 

و از همه بیشتر برای خودم متاسفم که با این همه ادعا هنوز نتوانسته ام گوشه ای از اعتقادات همین مردان و زنان را عوض کنم.

 

خدایا مرا ببخش که از کوتاهی من و امثال من بود که حالا باید شاهد......

 

پ ن : البته خوبی ها همیشه عمیقند و ناپیدا و بدی ها مانند کف سطحی اند و پیدا.

 


امام صادق (ع): زن اگر عفت داشته باشد به دنیا می ارزد وگرنه به خاک هم نمی ارزد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تسنیم سادات
30 آذر 91 10:19
خداوند به همه ما کمک کند تا در همه مسایل دینی ثابت قدم باشیم ...
سمانه
30 آذر 91 11:06
من هم از این بابت متاسفم
اما خیلی هم نباید انقدر راحت راجع به آدمها قضاوت کرد و خودمون رو در مقام بالای انسانی تصور کنیم و بقیه رو قعر انسانیت!
چرا نباید یه حد اعتدال بین پوشش زیاد و بی عفتی قائل شد.
مگه نه اینکه کمال انسان در اعتدال است؟
به نظر من، هم پوشش خیلی زیاد و هم برهنگی هر دو باعث تحریک و قلقلک ذهن مردها میشه. البته نه همه مردها


از نطرتون ممنون. من تو این پست اصلا نخواستم خودم رو بالا ببینم و مردم رو پایین.اگر چنین برداشتی شده عذر خواهی میکنم.
اما در مورد حد اعتدال باید بگم حجاب و بی حجابی تعریف دارند که از سمت شارع مقدس معلوم شده و ما حق نداریم در بین اونها تعریف جدیدی قائل بشیم.
واما در مورد کمال انسان باید بگم اعتدال همون حرکت در مسیر حکم الهی است و نه چیز دیگر....
و در مورد پوشش زیاد که خود نوعی تحریک است ، دین نمیخواد جلوی تحریک مردها رو بگیره. اتفاقا دین میخواد مردها تحریک بشن اونم بوسیله حجاب کامل خانم ها .اما باید تموم انرژی حاصل از تحریکشون متوجه خونه خودشون و همسرشون بشه.
ماهک
1 دی 91 10:32
دست رو دلم نزار که خونه
مامان فاطیما بانو
5 دی 91 0:17
یا رب سخن از زبان ما می گویی...
مامانی طهورا
10 دی 91 10:11
روناک
27 دی 91 1:21
بسیارعالی بود
آدمیرال
28 دی 91 16:42
سلام در وبلاگی من بی حجابی را به عینه دیدم اعتراض کردم 30نفر خانوم به من حمله نمودند و جوابم را دادند شما را به خدا وارد این آدرس شوید و ببینید آیا حق با من است یا این خانوم و آقا متشکرم http://dorina.niniweblog.com/
مامان فاطمه
6 بهمن 91 21:30
سلام ؛ مامانی مهربون خوب نوشتی ولی چه کنیم که اگر به کسی امر به معروف و نهی از منکر کردی بهت می گه هر کسی تو قبر خودش می خواد بخوابه . از خدا می خوام که همه ی ما رو به راه راست هدایت کنه.
مامان فاطمه
14 بهمن 91 20:12
بله خواهر جون... حق باشماست آدم دلش درد میاد وقتی این همه جاهلیت رو میبینه و اون وقت اسمشم میذارن تجدد و ماهم املیم. ولی من تا آخرین روز زندگیم دست از امر به معروف ونهی ازمنکر بر نمیدارم وامیدوارم روزی عرصه بر همه ی اون آدما تنگ بشه وبه خودشون بیان و هدایت شن
مامان فاطمه
14 بهمن 91 20:17
مامانی طهورا عسلی، شما طلبه جامعه الزهرا(سلام الله علیها) هستین؟


طلبه هستم. اما نه جامعه الزهرا. چطور مگه ؟؟؟؟؟؟
مامان فاطمه
15 بهمن 91 12:08
خوشحالم. آخه فکر کردم امتحاناتو با بچه های جامعه الزهرا(سلام الله علیها) شروع شده شاید...