طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

انتقاد آیت‌الله مکارم از صدا و سیما

1391/11/20 17:21
980 بازدید
اشتراک گذاری

آیت الله مکارم شیرازی از نمایش چهره های بدحجاب در حاشیه جشنواره فیلم فجر از طریق تلویزیون، انتقاد کرد.

این مرجع تقلید، صبح امروز 18 بهمن در درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به این که انقلاب اسلامی، انقلابی بی سابقه در جهان و متفاوت با سایر انقلاب ها بود، گفت: انقلاب های کشور های به کمک غرب و شرق ایجاد می شوند؛ در حالی که انقلاب اسلامی، لاشرقی و لا مبتنی بر اصول و احکام اسلام و با شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" به رهبری مرجع جامع الشرایطی چون حضرت امام خمینی( ره) شکل گرفت.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: استکبار جهانی بعد از خاموش شدن فتنه جنگ علیه ایران، با مسائل فرهنگی و فساد و هم اکنون نیز از طریق مسائل اقتصادی در صدد شکست نظام اسلامی است، اما با هوشیاری و اتحاد و صمیمت مردم و مسئولین، می توانیم انقلاب را همچنان حفظ و دشمنان را مایوس تر از گذشته کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از صدا و سیما، گفت: در این ایام که باید صدا و سیما برنامه های خود را به معرفی انقلاب، اهداف امام، لزوم وحدت و رشادت های ملت مسلمان ایران اختصاص دهد، جشنواره فیلم فجر را در اولویت قرار داده است؛ به طوری که هر کانالی را که باز می کنیم، این جشنواره و جوایز آن را نشان می دهد؛ در حالی که مملکت با مشکلات عمیق اقتصادی و گرانی روبرو است.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به این که نشان دادن بد حجاب ها ی درجه یک در تلویزیون، انسان را به یاد زمان شاه می اندازد، افزود: چرا باید در ایام دهه فجر این گونه عمل شود؛ مراجع بزرگوار پیغام دادند که" چه کار باید بکنیم"، گفتم "باید اعتراض کرد" ، هرچند امیداوریم اشتیاه خود را جبران کنند و گرفتار فرهنگ بیگانه نشویم .

وی همچنین با اشاره به بازتاب سخنان اخیر خود در نشریات ترکیه، خاطرنشان کرد: اگر ما حرفی می زنیم برای مصلحت مسلمین است؛ دولتمردان ترک باید کاری برخلاف منافع جهان اسلام انجام ندهندو به جای دست گذاشتن در دست بیگانگان، با همسایگان خود دست دوستی بدهند ، چون خیر و صلاح آن ها در این است.

 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
پی نوشت1: البته باید بگم من مقلد ایشون نیستم اما چون دیدم که به خاطر این حرف ها مورد بی احترامی قرار گرفتن و یک عده هتاکی کردن به ایشون برای دفاع از این عالم بزرگ این مطلب رو اینجا گذاشتم.
 
پی نوشت 2: دو تا پست قبلی هم جدیده اونا رو هم بخونید .......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی طهورا
20 بهمن 91 19:09
واقعنا اینروزها تلوزیون وسیله ای شده برای تبلیغ زنان بد حجاب حتی بعضی فیلمها که مثلا برای نشان دادن وضعیت زمان کشف حجاب در زمان رضا خان ساخته شدن بدتر از بقیه فیلمها بدحجابی و جلوه گری رو به نمایش گذاشتن.
خدا به داد هممون برسه


داد...............
سیما
21 بهمن 91 11:05
وقتی یه سری ادم عقده ایی تازه به دوران رسیده واردسینماوتلویزون شدن دیگه انتظاری نباید داشت توی فیلما هرموضوعی رادوست دارن بیان میکنن همینه دیگه کسی هم که حرفی بزنه میگم هنوزتوقرن پیش زندگی میکنه وانوقت خودشان راروشن فکرمیدونن
فاطمه
21 بهمن 91 16:23
ووووووووییییییییییییی مامانم اینایه طهورای دیگه

خدا حفظش کنه.

دوس داری با هم دوست بشیم؟؟؟


بله حتما با کمال میل
سمانه
21 بهمن 91 23:32
یه سر به وبلاگم بزن به یه مسابقه کوچولو دعوت شدی.