طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

ولنتاین روز عشق

1391/11/25 21:02
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

سایت ضدانقلاب رادیو فردا طی گزارشی که برای آشنایی بیشتر مخاطبانش با “روز عشق ورزی” منتشر کرده در این زمینه می نویسد:

 

“۱۴ فوریه، ۲۶ بهمن همه جای دنیا روز عشق است. روزی که مردم از پیر و جوان و زن و مرد به هم هدیه می‌دهند، همدیگر را می‌بوسند و به یاد هم می‌آورند که چقدر دوست داشتن یکدیگر خوب است و اساسی است و حیات‌بخش. در خارج از ایران در کشورهای غربی و اروپایی بیان عشق، بوسه و آغوش همه جا آزاد است و پذیرفته. همه جا زوج‌هایی را می‌بینید که عشق و بوسه و عاطفه‌شان خیابان‌های شهر را گاه زیباتر می‌کند.”

.....!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

پاسخ به بعضی دوستان:

 

اتفاقی که در روز ولنتاین می‌افتد، تنها همین تقویت عاشقانه‌های سیاه و بی چهارچوب نیست.

بلکه اولاً کمک به گستردگی ارتباط غیرشرعی و غیرعرفی دختر و پسر است .

و از آن گذشته، تبدیل این ارتباط، به یک جریان گسترده‌ی اجتماعی ست؛ آنچنان که مثل سیلی خروشان تمام چهارچوب‌های فرهنگی و حتی دینی را در زمینه‌ی معیارهای ارتباط سالم و متعالی، درهم می‌شکند و بنیان ارتباطات اجتماعی و مناسبات اخلاقی را دگرگون می‌سازد و بدیهیست که با تبدیل شدن این جریان به یک پدیده‌ی همه گیر، کمتر کسی را یارای مقابله با آن است.

پس عملاً آنچه در این روز اتفاق می‌افتد، مسأله اعتباربخشی به ارتباطات بی‌ضابطه با جنس مخالف است که نتیجه‌اش حذف خورده فرهنگ‌های متعالی در زمینه‌ی ارتباطات انسانی و تضعیف بنیان‌های دینی و اخلاقی، و همچنین ایجاد تغییرات وسیع در سبک زندگی انسان‌ها و پیدایی گسست‌های عمیق فرهنگی و دینی است.

وقتی پدیده‌ای مانند ولنتاین در یک فرهنگ برجسته می‌شود و اصلاً روز جهانی به خود اختصاص می‌دهد، یعنی باید منتظر فروریختن آخرین بنیان‌های اخلاق و ارزش‌گذاری به نظام خانواده و ساکت شدن تمام مخالفان ارتباط بی‌ضابطه در یک فرهنگ بود.

.................

در این میان وظیفه من و تو چیست؟

 

راهکار من:

مقام معظم رهبری فرمودند: بايد از فرهنگ غرب گريخت. چرا که فرهنگ غرب، فرهنگ برنامه ريزي براي فساد انسان است، فرهنگ دشمني و بغض با ارزشها و درخشندگيها و فضيلتهاي انساني

آیا نمیتوان بجاي روز ولنتاين غربي ،روز ازدواج حضرت فاطمه سلام الله عليها وحضرت علي (عليه السلام ) رامبنا قرار داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان تسنیم سادات
25 بهمن 91 21:49
احســــــــــــــــــــــنت مامانی...
مامانی طهورا
25 بهمن 91 23:59
تکبیر
فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا
26 بهمن 91 11:15
سلام من خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم . زهرا هم الان با یه تکون عجیب و غریب خوشحالیش رو از آشنایی با طهورا کوچولو اعلام کرد !
راستش ما هم از این قرتی بازیا نداریم تو خونمون . همسری از همون اول مخالفتش رو اعلام کرد !


ما بیشتر .....
قربون زهرا خانم هم برم......

افرین به همسری تون
سیما
26 بهمن 91 12:10
بله درست است سالهاست که دارند روی فرهنگ ماکارمیکنندوحالا بااین برنامه ها جلومیروند تاشاید کاری ازپیش برند.
متاسفانه رسانه کشورمابه جای فرهنگ سازی درست داردراه غرب راپیش میگیرد.
متاسفانه سینماگران غرب زده ماهم به راحتی خودرابه دست فرهنگ غرب داداندوبه راحتی فرهنگ غلط رابه خوردمردم میدهندوکسی هم نیست که جلویشان رابگیرد.
مردم مافراموش کردند که ماخودچه فرهنگ غنی وپرباری داریم ونیازی به فرهنگ غربی نداریم وباید به فرهنگ ایرانی اسلامی خودپروبال بدهیم تاجایی برای فسادوجولان غرب نباشد.

Ok.
زهرا
28 بهمن 91 1:55
سلام دوست خوبم . آفرین بر شما .من معمولا بیننده خاموش وبلاگهای مردمم هههه .گه گاهی هوسکی مینویسم . به نظر من هم ای ولنتاین مال آدمای بی قید و بنده نه مال یک شیعه ی حقیقی !! چون شیعه حقیقی الگوش ائمه معصومین علیهم السلام هست .نه فرهنگ غرب .... راهکارتون هم بسیار عالیستاینام مال طهورا جونم


ممنونم. از لطفتون . البته من مطمئنم راهکار های بهتری به ذهن شماها میرسه....
سمانه
29 بهمن 91 10:09
بابا دلمون آب رفت یه عکس جدید از این دخملی تون بذارید دیگه

یه بار یه جا خوندم نوشته بود: ولنتاین روزی است که یه خرس گنده به یه خرس گنده ی دیگه یه خرس کوچیک پولیشی کادو میده


چشم عزیزم. به خدا سرم خیلی شلوغه. دارم خونه تکونی میکنم.
مامان( فاطمه، گل بابا)
29 بهمن 91 10:33
سلام. کجایین؟؟؟؟؟ دل تنگتون شدیم


ما بیشتر
ما تو خونه تکونی هستیم....
سیما
30 بهمن 91 11:57
خداقوت ماهم خونه تکانی هستیم ولی منتظربه روزشدنیم
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 17:10
سلام عزیزم پسرم تو مسابقه شرکت کرده و برای برنده شدن به رای شما احتیاج داره ممنون میشم به سایت زیر بری و بهش رای بدی
کد515 امیر محمد
http://shahrekhatere.niniweblog.com/
رای دادی حتما خبرم کن

چشم. انشاالله
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 23:57
مامان جونی رای دادی


اوا خواهر فرصت بده فرصت
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
1 اسفند 91 1:03
خسته ی خونه تکونی نباشید.


ممنون. همه جام درد میکنه.
معصومه
2 اسفند 91 12:51
سلام مامان طهورا عسلی. اول یه سوال داشتم اونم اینکه مگه این وبلاگ مال طهورا جونی نیست؟! پس چرا حرفای سیاسی اجتماعی فرهنگیتون رو اینجا میزنین؟!!! خب یه وبلاگ درست کنید مخصوص دلنوشته هاتون!
دوم اینکه اینکه میفرمایید ولنتاین یه فرهنگ بیگانست این رو هم بد نیست بدونیم که ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه هم درسته یه روز مقدسه اما برای فرهنگ ما نیست ما ایرانی هستیم و باید از فرهنگ خودمون استفاده بکنیم . در ضمن لازم به ذکره من نه با ولنتاین موافقم نه با ازدواج ائمه چون معتقدم خودمون باید استقلال داشته باشیم و یه روزی رو داشته باشیم که با فرهنگ خودمون منطبق باشه تا جوونامون به سمت فرهنگای بیگانه که رنگ و لعاب قشنگی هم دارن کشیده نشن.
سوم اینکه اینجوری که شما میفرمایید عشق یعنی ابتذال اما من معتقدم عشق یه موهبت الهی هست که اتفاقا باید برای عاشق شدن جشن گرفت.




سلام عزیزم پاسختون رو تو یه پست مجزا دادم. نشریف ببرید بخونید.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
3 اسفند 91 1:44
عزیزم خیلی قشنگ نوشتی دستت درد نکنه طهورای نازم ببوسید
مامان( فاطمه، گل بابا)
3 اسفند 91 18:52
سلام دوستان...
معصومه خانم یه نظر دادند که محترم هم هستش. من با صحبت های مامان طهورا موافقم ولی... باید توجه داشته باشیم که اینطور نیست که همه ی خوانندگان وبلاگ های ما، قشر تحصیل کرده و روشنفکر ویا اساسا آگاه به توطءه های دشمنان اسلام باشند. پس نباید توقع داشته باشیم که همه ی صحبت ها ومطالب ما رو بپذیرند وتایید وتحسین کنند. اگر هم دراین بین شخصی بر افکار ما اعتراض گذاشت ضمن احترام به اعتراض ایشان، در صدد باشیم با ملایمت کامل ایشان را آگاه کنیم واز او رفع شبه به عمل بیاریم نه اینکه در صدد باشیم اورا قانع کنیم ویا خدای ناکرده اورا بکوبیم.
ضمن اینکه روزجهانی عشق روز نامناسبی نیست واتفاقا من کاملا میپسندم که چنین روزی در تقویم ایران وجود داشته باشه ولی با ضابطه و نه بی قید وبند... عشقی در قالب معیارهای تعریف شده.عشقی مقدس وبدون دفع بی حیایی...
عشقی که با موازین شرع مقدس ما در تضاد نباشه و...همان طور که در روایات ما هم از وجود چنین محبتی سخن به میان آمده نه آن چیزی که نامش هوس است ونامیده شده عشق... ونه فوران عاطفه خارج از چهارچوب اسلام عزیز...


عزیزم منم دقیقا همین کار رو کردم دیگه نه؟؟؟؟

خدای نکرده تخریب و توهینی در کار نبوده.
اگر همچین برداشتی شده از همه دوستان عذر خواهی میکنم.
معصومه
4 اسفند 91 16:04
دوست عزیزم مامان (فاطمه،گل بابا) این طور که شما میفرمایید کسی که از ایرانی بودن و اصالت حرف میزنه یعنی ضد انقلاب . نه عزیزم منظور من این بود که ما باید اسلام رو به همراه فرهنگ و اصالتمون حفظ کنیم . اینکه به قول مامان تسنیم سادات بگیم چون نمازمون رو عربی میخونیم باید عربی هم حرف بزنیم درست نیست . ما باید ارزشهای خودمون رو در کنار مسلمون بودنمون حفظ کنیم . اینکه بخایم یه روز رو به عنوان روز عشق داشته باشیم که از تقویم خودمون باشه تا بتونیم جوونهامون رو درست و با استفاده از عقاید فرهنگی و مذهبی خومون پیش ببریم توطئه دشمنان نیست اتفاقا خالی شدن تقویممون از روزها و پیشینه خودمون ، دور شدن از اصالتمونه که همین خواست دشمنانمومه . همین دور شدنمون از خودمونه که احساس پوچی رو در جوون هامون به وجود میاره و اونا رو به هر سمت میکشونه. مابقی توضیحاتم رو میتونید در همون پست مجزایی بخونید مامان طهورا به این مطلب اختصاص داده.
و یه مطلب دیگه اینکه شما خواستید به مامان طهورا یک سری مطالب رو بگید که البته به نظر من ایشون خیلی محترمانه برخورد کردند و من در کلام ایشون اعتراضی ندیدم اما اعتراض رو بیشتر در کلام شما نسبت به خودم دیدم و لازم دونستم بگم لزوما کسی که تا حدودی عقاید و تفکراتش با شما فرق میکنه نمیشه بهش گفت که توطئه دشمنان روش تاثیر گذاشته و باید در صدد قانع کردنش بود شما از کجا مطمئن هستید که خودتون درست میفرمایید و دستخوش توطئه قرار نگرفتید؟! اگر شما میفرمایید که ما باید همگام با اعراب پیش بریم اتفاقا به نظر من شما دستخوش همین توطئه ها قرار گرفتید . البته منظورم از اعراب اسلام نیست چون پیامبر ما جهانی بود . وابستگی وابستگیه ، اینکه بگیم چون پیامبر عرب بود ما هم باید با اعراب هماهنگ بشیم یعنی وابستگی. ما اسلام رو پذیرفتیم و به اون عمل میکنیم قرار نیست که پیشینه خودمون و اصالت خودمون رو از یاد ببریم . اعراب جاهلیت دخترانشون رو زنده به گور میکردن و همین الان هم در جامعشون زنان جایگاه اجتماعی بسیار پایینی دارند اما در ایران زنان جایگاه ویژه ای داشتند همونطور که اسطوره های زیادی داریم که زن هستند. پس ما فرهنگی غنی تر از فرهنگ عرب داریم اما باید اسلام رو هم به عنوان دینمون و به همراه فرهنگمون بپذیریم . همونطور که اعراب دینشون رو به همراه اصالتشون پذیرفتند. تاکید میکنم پذیرفتن اسلام دلیلی برای فراموش کردن خودمون نیست.


دوستان خوبم مامان فاطمه جان و مامان تسنیم سادات جان ،بفرمائید معصومه خانم با شما هستن ...