طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

دختر با سلیقه

1391/12/11 13:34
611 بازدید
اشتراک گذاری

شاید اگر بگم دیروز پرواز کردم باور نکنی دخترکم . داشتم بال در می آوردم. خیلی ذوق کردم.

منم دلم به همین چیزها خوشه دیگه عزیزم.

 

دیروز وقتی موز تو خوردی ، پوستشو گرفتی و بدون اینکه کسی بهت چیزی گفته باشه ، رفتی توی آشپزخونه و در کابینت رو باز کردی و اونو داخل سطل زباله انداختی.....عینک

 

قیافه مناز خود راضی جلوی بابایی. (یعنی ماییم دیگه)

قیافه باباییمتفکر از دست شما....

از دیروز همش تو فکرم ....

 شکلک های جالب محمد

 

 

خدایا کمک کن که کم نیارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
11 اسفند 91 14:09
چه خوب.
خدا رو شکر.
مامانم همیشه میگن دختر،آینه ی مادره. میگن یادت باشه همه ی رفتارت زیر ذره بین دخترته.
پس یعنی شما خیلی منظم ومرتبی.


تو این یه مورد طهورا داره به من یاد میده
زینب السادات(مامان تسنیم)
11 اسفند 91 14:10
عزیزم ماشاالله
چه خانوووووووووووووم


ماشاالله به جونتون
مامان( فاطمه، گل بابا)
11 اسفند 91 14:37
ماشاءالله به طهورا عزیز.... کارای فاطمه برام تداعی میشه... بزرگتر بشه واقعا لذت مادری رو با تمام وجود حس میکنی خدا حفظش کنه...ان شاءالله
خصوصی رو چک کنین


چشم عزیزم
مامان( فاطمه، گل بابا)
11 اسفند 91 23:02
خصوصی
مامان( فاطمه، گل بابا)
12 اسفند 91 0:11
خصوصی


اومدم عزیزم
مامان تسنيم سادات
12 اسفند 91 1:18
عزززززززززيزم
چه خانمى شده .....
تمممممممميز ..... خونه داريشم ٢٠
خصوصى


قابل توجه پسر دارا...
چشم عزیزم
مامان( فاطمه، گل بابا)
12 اسفند 91 9:27
خصوصی


چشم
سیما
12 اسفند 91 10:52
افرین دوستم بوس
مامان شايان
12 اسفند 91 14:18
صد آفرين به اين دختر هزار آفرين به مامانيش با تربيت خوبش


خوش اومدین.
مامان تسنیم سادات
13 اسفند 91 21:51
سلام مامانی
خوبی؟ طهورا جونم خوبه
با دو تا پست جدید آمده ام


سلام
الحمدلله
شما خوب باشید ما هم خوبیم.
چشم اومدم...
مامان تسنیم سادات
14 اسفند 91 15:25
سلام مامانی خوبین
ببخشید متوجه نشدم اومدین
وقتی اومدم شما رفته بودید



خواهش میکنم عزیزم. پیش میاد دیگه...
مامانی طهورا
17 اسفند 91 9:44
آفرین دخمل با سلیقه ناز نازی طهورا ها همینجورین دیگه اینم از قیافه من بس که من این قیافه رو دوس دارم کاش خودمم این شکلی بودم
آسمونی*مامان سیب بهشتی*
17 اسفند 91 16:14
سلام خانمی بفرما خصوصی


سلام عزیزم.

چشم .
فهمیدم...
فقط فقط مامان طهورا عسلی...
فقط فقط...
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
22 اسفند 91 1:46
ای جان قربون این دختر مرتب و منظم بشم.
آفرین بهت خاله جون.پس معلومه تو خونه تکونی حسابی داری کمک مامان میکنی.