طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

عکس های آتلیه

1391/12/25 1:11
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام.

یه مدت طولانی بود که عکس نگذاشته بودم که امروزدلی از عزا در آوردم و هر چی تو گوشیم مونده بود تکوندم و همه رو با هم قر و قاطی تو یه پست جا دادم. امیدوارم اون ها رو ببینید.

 

2 هفته پیش با مامان حلما رفتیم آتلیه بهاران و اونجا از طهورا و حلما عکس انداختیم. اصلا قکر نمیکردم عکس گرفتن از دو تا فسقلی انقدر سخت باشه. دیگه آخراش همه مون کلافه شده بودیم مخصوصا بچه ها.....

امروز رفتم عکس ها رو گرفتم ولی چون خانم ناصری سرشون شلوغ بود نتونستن فایل عکس ها رو بهم بدن و قرار شد بعدا برام ایمیل کنن. اما من طاقت نیاوردم و خودم نصفه شب از روی عکس ها عکس گرفتم تا زود اون ها رو تو وبلاگ بذارم. اگه کیفیت پایینه به خاطر همین مسئله است. اما قول میدم تا عکس ها رو دریافت کردم سریع جای این عکس های بیکیفیت رو با فایل اصلیش عوض کنم.

 

طهورا

 

طهورا

 

طهورا

 

طهورا

 

طهورا

 

طهورا

 

طهورا

 

 

چند روز پیش از فروشگاه نی نی لازم یه کم خرید اینترنتی برای طهورا کردم .

اینم از عکس هاش...

فقط ببخشید اگه بی سلیقه و با نور بد عکس گرفته شده. چون من مجبورم نصفه شب این کار ها رو بکنم دیگه بیشتر از این نتونستم لامپ روشن کنمنیشخند

 طهورا

 

 

 

 

این لباس ها رو هم بابا رضا به سلیقه خودش برا طهورا خریدهلبخند

 

طهورا

 

اینم مدل خواب جدید طهورا

 

طهورا

 

کشته مرده این لبخندشم

طهورا

 

طهورا در کنار اسباب بازی فکریش که خاله براش خریده

طهورا

 

این لباس رو هم دوست مامانی برای طهورا بافته

 

 

 

این عکس هم مربوط میشه به 3 ماه پیش که دایی اینا اومده بودن خونمون. این هم عکس فاطمه جونمه ( دختر دایی طهورا) تو بغل دایی...

اسم این عکس آرامش قبل از طوفانهنیشخند

طهورا

و اینک طوفان.....شیطان

طهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان حسناسادات
25 اسفند 91 0:32
عکسات خیلی خیلی ناز شدن خاله جون.
خرداتم مبارک .دست مامان و بابا درد نکنه.
خصوصی داری عزیزم


سلام عزیزم

خوش اومدین به کلبه درویشی ما..

بابت خصوصی هم ممنون. قابل دونستید...
سیما
25 اسفند 91 13:26
وای چقدرعکس دلم بازشد

حالاتایه مدت خصوصی هم بزاری اشکال نداره من گیرنمیدم


بیا همینو میخواستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
25 اسفند 91 13:26
سلام.
خیلی قشنگن.
هم عکسا هم لباسا.
مبارک باشه.


سلام یه مدت بود خرید نکرده بودم عقده ای شده بودم.
مامانی طهورا
25 اسفند 91 14:12
سلام من الان دارم میرم مهمونی شب که اومدم همشونو میخونم
باشه؟
فعلا اون خوشگلو دو تا از طرف ما ببوسین تا بعد


فکر کنم الان دیگه برگشته باشید .
خوش گذشت؟؟؟؟؟
زود باشین بخونین ما رو دیگه...
مامان تسنيم سادات
25 اسفند 91 15:26
سلام مامانى طهورا جونى
وااااااااى دلى از عزا در آورديم و عكساى اين خوشگل خانم رو ديديم بالاخره .......
چه لباساى خوشگلى هم براش گرفتين مباركش باشه
مامانى گردن درد گرفته بودم الان خدا رو شكر بهترم خيلى برام دعا كنيد
طهورا جونم رو ببوسيد
راستى يه چيزى هم ميگم توى خصوصى


سلام
ممنون
خدا بد نده عزیزم. نگرانتون شدم.
در اون مورد هم به ایشون بگین یه کم مشخصات بده. میدونید چون اون سال تو اون مکان باردار زیاد بود. کم کم 10 تا بودن....
سمانه
26 اسفند 91 0:29
سلام
چه عکسا و لباسهای قشنگی مبارکه طهورا عسلی



سلام.
ممنونم.
به قشنگی لباسهای پریماه که نیست.
مامانی طهورا
26 اسفند 91 1:10
ما اومدیممممممممم



خوش اومدین
مامانی طهورا
26 اسفند 91 1:13
این جیگر طلای ما عجب ناناسی شده
دنونای خرگوشیشوبیا بغلممممممم


میگیر اومدم خاله جون
مامانی طهورا
26 اسفند 91 1:16
اونوقت 11 دست لباس تو یه خرید!!!!!ماشاله به اشتهاتون
خوشبحال بچه های بعضیا


قابل توجه دوستان خوبم
این تعداد لباس تقریبا برای 6ال7ماه طهورا است. یعنی تا 2سالگی تقریبا.
آخه میدونید من برای سیسمونی طهورا لباس نخریدم. حالا هر 6ماه به 6 ماه براش خرید میکنم.
تازه این فروشگاه لباس هاشو به قیمت تولیدی میداد و من چون قرار بود پول پیک بدم یه کم بیشتر از نیاز 6ماه گرفتم تا اون پول پیک به صرفه بشه.
مامان تسنیم سادات
26 اسفند 91 14:03
ده نفر ...!!!!!!!
باشه حالا میپرسم
ما با پست جدیدی اومدیم


بله. همینطوره. بپرسید اطلاع بدید بهم. منتظرم.
چشم سر میزنم بهتون.
مامانی طهورا
26 اسفند 91 18:39
ای بابا من که آیکون شوخیرو زده بودم
خانومی کار کاملا عاقلانه ای انجام دادین که یجا خرید کردین من خودمم هر وقت از یه لباسی خوشم بیاد میخرمش حتی اگه سایزش بزرگ باشه
این فقط یه شوخی بود
باشه دیگه شوخی نمیکنم


نه بابا منظورم با شما نبود. چون فکر کردم که بقیه ی کسانی که وبلاگ رو میخونن براشون سوء تفاهم پیش میاد از فرصت استفاده کردم توضیح دادم.

با ما قهر نکن دیگه...
سمانه
27 اسفند 91 6:47
من هم همینطور برای پریماه لباس زیادی تو سیسمونیش نخریدم. فقط تا 6 ماهگی لباس داشت برای همین از نی نی لازم خرید کردم.
دقیقا مثل تو چون می خواستم پول پیک بدم گفتم انقدری خرید کنم که پول پیک توش حل شه
راستی اون لباس ست تونیک و شلوارک بادمجونی رنگِ گل گلی رو که از نی نی لازم نخریدی ؟ خریدی؟
کجای سایتشه؟
خیلی خوشگله


نه اونو از محل خودمون خریدم. قابلی نداره
مامانی طهورا
27 اسفند 91 11:02
ههههههههههههههههههههههههههه
آمده ایم برای آشتی کونون
مارچ مورچ