طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

پروردگارا سپاس...

1392/9/17 8:57
998 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا امروز چگونه تو را شکر کنم وقتی میبینم طهورایم که هنوز 2 ساله نشده اینقدر کامل و با دایره وسیعی از لغات با من صحبت میکند.... چقدر حس شیرینی دارد همکلامی یک مادر با دختر دلبندش!!!

خدایا این امانتی که به دستانم سپردی یک دختر تمام عیار شده برای خودش. با آن لوس شدن هایش برای بابا و آن غصه خوردن هایش برای مامان و حس مالکیتی عجیب ( که هر روز پررنگ تر میشود) و آن حس زیبایی شناسی اش و کمک کردن هایش در تمیز کردن خانه و..... دلبری ها میکند از ما و همه اهل خانواده.

فقط نمیدانم چرا هر چه طهورا بزرگ تر میشود اضطراب هم بیشتر مرا اذیت میکند؟

 

بارالها من از عهده تربیت دخترم به تنهایی بر نمی آیم. اصلا من هیچم و همه تویی. خداوندا نگاه پر مهرت را از من و کودکم دریغ نفرما و ما را حتی لحظه ای به خودمان وا نگذار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

🌙مامانِ چشمه بهشتى
18 آذر 92 0:34
سلام خدا رو شكر... خدا ببخشه بهت نازدونه ات رو ...
مهتاب
18 آذر 92 10:09
سیما
18 آذر 92 20:24
درپناه حق انشاالله
مامان فاطمه زهرا
19 آذر 92 13:50
الهی امین ... حالا ما هم یه دعای خیر بکنیم... خدایا طهورا را از حافظان قران قرار بده ... [گلi]
مامان طهورا عسلی
پاسخ
خدا از دهانت بشنوه خواهر
ماهک
19 آذر 92 19:11
خدا این گل دختر و حفظ کنه براتون انشاءالله عاقبت به خیر بشه
زهرا مامان حنانه
20 آذر 92 10:33
الهی آمین
مامان محمدحسین
24 آذر 92 4:04
آفرین به این دختر شیرین زبان....
آسمونی*مامان سیب بهشتی*
24 آذر 92 11:57
سلااام وبلاگتون فقط برا من بهم ریخته آیا؟؟ کاش یه بار قالبشو عوض کنید،برا من که همه چیزش ریخته به هم دوست دارم مطالبتونو بخونم اما نمیشه..
خانوم فاطمه
27 آذر 92 14:25
سلام سلامت باشید.خوش اومدی.برو خونتون.خدا نکنه سرما بخوری خدا نکنه سرفه کنی.خدا نکنه مریض بشی.طهورا چرا با با با با با من صوبت نمیکنی. http://www.niniweblog.com/images/smilieshttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gif/smile_thum/42.gif این بود متن مکالمه دخترم با طهورا عسلی .مامان میخوای طههههههههورا رو ببری...
مامان طهورا عسلی
پاسخ
ای جااااانم. فاطمه عزیزم. قربونت برم عمه
فرشته
27 آذر 92 20:57
ماشاالله.... برای منم دعا کن خواهر جان...
مهتاب
28 آذر 92 12:29
مامانی کجایی خوبی؟ طهورا جونی خوبه؟بیا دیگه