طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

روروئک سواری طهورا

1391/4/1 7:36
639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

 

امروز گذاشتمت تو روروئک، که برم کارهامو بکنم یهو در کمال ناباوری دیدم که خودت پا زدی و یه کم حرکت کردی.

خیلی خوشحال شدم.

از ذوقم سریع زنگ زدم به مامان جون و گفتم که تو بزرگ شدی.

حتما اگه امشب بابا بیاد و این شیرین کاریت رو بفهمه خیلی ذوق میکنه.

 

هوراااااااااااااااااااااااا هورااااااااااااااااااااااااا طهوراااااااااااااااااااااااااااااااا

هوراااااااااااااااااااااااا هورااااااااااااااااااااااااا طهوراااااااااااااااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله رایان
22 خرداد 91 15:39
سلام مامان نی نی جان
الهی من فداش بشم که سوار روروک شده راستی رایان ما هم 4 ماه هست میترسیم بداریم تو روروک بیفته نظر شما چیه ممنون


ممنون خالش 4 ماه یه کم زوده.

مامانی طهورا
22 خرداد 91 16:19
عزیزم مبارکه
ولی بنظرم خیلی زوده از الان که بزاریش تو رورویک
من طهورا رو از 6 ماهگیش گذاشتم یعنی دکترش اینطور گفته بود



مرسی از دلسوزیتون منم خیلی نمیذارمش فقط چند دقیقه در روز
سیما
23 خرداد 91 12:49
مبارکه ایشالا عروسیش



ممنون سیما جون
مامان تسنیم
24 خرداد 91 16:01
سلام
وای مبارکه ان شاالله با پاهای خودش بره حرم امام حسین(ع)
*******
رمز میخوام....


ممنون عزیزم، انشالله، من که به شما رمز دادم عزیزم