طهوراطهورا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

طهورا عسل مامان و باباش

آتلیه عمه3

1391/5/1 3:13
807 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

وقتی طهورا میخواد خودش پستونکش رو بخوره!!

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

به به چه جوراب خوشمزه ای مامان!!

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

چی شده؟؟

شکلکهای جالب آروین

وقتی طهورا آواز میخواند!

شکلکهای جالب آروین

به خواب رفتن طهورا در حین بازی

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

آخه چزا من باید بشینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شکلکهای جالب آروین

چه میدونم والا!!!!!!!!!

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

soli مامان ادرینا
1 مرداد 91 4:28
این که طهورای خودمونهههههههههههههههههههههه

ساینا مادر کجایی ؟ بابا وبلاگ ساختی کی کجا چرا ما نفهمیدیم

فدای طهورای نازم بشم


سلام سهیلا جون خوبی؟؟؟

چقدر دوست داشتم آدرینا جونو ببینم. ماشاالله چقدر نازه.
مامانی
1 مرداد 91 6:52
اخیییییییییییییییییی الهی چه دخمل نازی قربونت برم خاله
الهه مامانی طهورا
1 مرداد 91 12:00
عکسای خوشگل خانم خیلی ناز شده ماشالله بزنم به تخته روز بروز تپل تر و خوشمل تر میشه


چشماتون خوشمل میبینه
سیما
1 مرداد 91 14:37
سلام خیلی نازه من این دخملت رامیخورم نانازی


چه خاله آنلاینی
مامان تسنیم
4 مرداد 91 13:27
سلام دخملیتون خیلی تپل مپل و نازه هزار ماشاا... خیلی هم اسمش نازه من وقتی می خواستم اسم دخترمو بذارم یکی از گزینه هام طهورا بود ولی بعد تسنیم شد ولی اگه خدا یه دختره دیگه بهم بده طهورا میذارم اسمشو خواستم بگم اگه می شه رمز پست بالایی رو به منم بدبد


ممنون لطف داری .
چشم میام میذارم.
مامان فاطمه
5 مرداد 91 17:40
ماشاالله گل دخترم ناز شده .
خاله جون چرابه من سر نمی زنی یه با اومدی و رفتی .
من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن


ما هم شما رو لینک کردیم.
نی نی خوشکل ما
9 مرداد 91 18:32
مرسی که سر زدی قربونش برم طهورا جون چقدر ناسههههآروین ما هنوز 2ساعتش نشده بازم سر بزن
عروسک خانوم
10 مرداد 91 14:32
چقدر کپلو نازه ای جونم به این پاهای مپلش
مامان هانیه
29 مرداد 91 23:51
سلام ای جان خدا براتون حفظش کنه ماشاالله